Sabtu, 16 April 2011

chasing tears

Saya dikamar sendirian, ngutak atik laporan pertanggung jawaban, tepatnya bagian keuangan, anyway itu gk penting! soalnya disini saya gk bahas laporan heheh :p
momentnya, saya muter lagu-lagu ayng melow yang saya lagi demen banget ma beberapa lagu, tibalah momentnya, pas chasing cars nya Snow Patrol diputer, i can't hold the tears again!! sumpah saya nangis tersedu-sedu, saya juga gk tau kenapa... tiba-tiba pengen nangis, tiba-tiba rasa emosi, benci saya ada di ubun-ubun kepala... terus keinget mamah :')

"mum, i miss you so.... it's never same without you, you're the most amazing person in this whole world.... mum, dad you teach me how to faces the world, and i'm learning to do it. i try to hold on, i try to do everything by myself, but it's hard....so hard that i've been imagined before :( i'm so broken and empty, nothing can help me out.... in lonelines i'm crying to let this tears fall apart, i can't hold on anymore, never and ever be the same without you.... trully are, i'm just daddy's little girl and i'm not ready yet to faces the world :'(((....."

miss you mum, dad, sis, lil' bro.... :((

Tidak ada komentar:

Posting Komentar

ditunggu komentarnya ya kawan-kawan, itu akan sangat bermanfaat bagi saya. terima kasih